FALA UDERZENIOWA

FALA UDERZENIOWA – Idealny sposób na zwalczanie cellulitu.

Z uwagi na udowodnione działanie biologiczne fala uderzeniowa jest stosowana przy leczeniu dużej ilości schorzeń w  medycynie. Jest to nowoczesny, skuteczny aparat do zwalczania przewlekłego bólu związanego z układem mięśniowo-szkieletowym. Przynosi szybką ulgę w bólu i przywracaniu sprawności ruchowej. W ostatnich latach zauważa się coraz większe zainteresowanie tym czynnikiem fizykalnym, nie tylko w  fizjoterapii, lecz także w kosmetologii, gdzie obszarem zastosowania jest terapia cellulitu, który jest przede wszystkim defektem kosmetycznym. Jest to rewolucyjne rozwiązanie do bezinwazyjnego ujędrniania skóry czyli  skuteczna redukcji cellulitu, zmniejszenia widoczności blizn i rozstępów. Leczenie cellulitu w większości opiera się na działaniu stymulującym metabolizm komórkowy oraz zwiększającym mikrokrążenie.

Fala uderzeniowa dociera do ogniska bólowego stopniowo je wygaszając. Pozytywne efekty związane z redukcją bólu lub całkowitym jego ustąpieniem odczuwalne są już po pierwszym lub drugim zabiegu. Krótki czas zabiegu 5-10 minut, odległość między zabiegami 3-5 dniowa przemawiają na korzyść fali uderzeniowej na tle innych zabiegów fizjoterapeutycznych.

WSKAZANIA:

• przewlekłe entezopatie,
  • bóle pięty (zapalenie powięzi podeszwowej stopy),
  • ostroga piętowa,
  • ból ścięgna Achillesa,
  • terapia punktów spustowych,
  • łokieć tenisisty,
  • łokieć golfisty,
  • kolano skoczka,
  • wapniejące zapalenie ścięgien stawu barkowego,
  • zespół bólowy mięśniowo- powięziowy,
  • zapalenia okołostawowe,
  • zespół bolesnego barku,
  • i inne

PRZECIWWSKAZANIA:

• zaburzenia krzepnięcia krwi, zakrzepica,
  • ciąża,
  • choroby nowotworowe,
  • stosowanie leków przeciwzakrzepowych,
  • polineuropatie w przypadku cukrzycy,
  • zaawansowana osteoporoza,
  • ostre stany pourazowe,
  • ostre stany zapalne,
  • dzieci w okresie wzrostu,
  • nie stosować na tkanki takie jak: oczy i ich okolice, mięsień sercowy, rdzeń kręgowy, gonady, nerki, wątroba,
  • nie stosować na miejsca w okolicy dużych nerwów, naczyń, rdzenia kręgowego i głowy.